keskiviikko 28. elokuuta 2013

Tiistain cx

Olen nyt ottanut vakkariksi tuon tiistain CX:n, olenhan käynyt siellä jo KAHDESTI. Huom: siis säännöllisesti. Mutta en mä käsitä, kyllä mulla on varmaan tekniikassa jotain vikaa, kun ei minkäänlaista kehitystä tapahdu. Siis lihaksistohan on lähes täydellinen, joten kyllä, tekniikka pettää.

Itselleni pahimmat paikat on hoover ja kylkilankku. Voi herra jestas sentään. Olen varmaan ainakin 4-5 viikkoa käynyt tekemässä noita, mutta ei ei ei ei ei. Ei helpota, ei.

Eilen kaikkein karmeinta oli tuo sivulankku ja siinä asennossa tehtävät kylkirutistukset. Pakarat ja reidet tärisi maanantaisen kuntopotkunyrkkeilyn johdosta siihen malliin, että.. Hmmn. Parempi, etten kuvaile sitä kovin tarkkaan, se ei olisi kovin kaunista (=lihahyytelö). Aivan järkkyä!

Tänään mulla onkin nyt sitten noitten maanantaina kipeytyneitten paikkojen (ranteet, etureidet, takareidet, pakarat) lisäksi kipeänä yläselän lihakset ja vatsalihakset. Total cramp!

Olisikohan aika pitää lepopäivä? Kunhan fillaroin töistä kotiin, niin korkeintaan venyttelen vähän...

Ei kommentteja: