tiistai 27. elokuuta 2013

Kuntopotkunyrkkeilyn ensimmäinen tunti

Valitan jo etukäteen tätä tulevaa hehkutusta, mutta eilinen kuntopotkunyrkkeilyn ensimmäinen tunti oli ihan hullun hauskaaaaa!!! Olen niin innostunut ja fiiliksissä vieläkin treenistä, joka me heiluttiin Gentsulla.

Alkulämppäreitten jälkeen harjoiteltiin lyöntejä, ensin etukäden, sitten takakäden ja lopuksi molemmat. Oli niin ihanaa päästä vähän purkamaan aggressioita ja lyömään (ja osuumaankin) KOHTEESEEN! Me like! Kaveria tosin välillä vähän jännitti, osunko pistehanskaan vai hammaskalustoon ;)

Sitten harjoiteltiin kiertopotkua, ensin ihan itsekseen ja sitten kaverin kanssa vuorotellen potkutyynyihin. Ai että! Tästä sain sitten ekat mustelmatkin reiteen, kun ohjaaja kävi vähän näyttämässä kaverilleni mallia, miten se potku lähtee. Ja sehän lähti! Auts!

Koska treeni oli salilla illan viimeinen (klo 20-21), niin tunti pidettiin vartin yli. Eli saimme tuon tunnin lyönti- ja potkutreenin päälle vielä vartin lihaskuntohöykyytyksen. Tämä oli blogistille viimeinen niitti. Reisijumppa oli sellainen, että tänään tietää eilen tehneensä.. ;)

Lopputuloksena ekasta treenistä pari mustelmaa, kipeät jalat ja hiukan tärisevät kädet. Ja ihan mieletön into ja odotus torstain treeneihin!!

Olen ryytynyt mutta myyty.





8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Itsellä tuli alkuun ranteet kipeiksi,ennenkuin tottui.Ja joo,reidet on aina mustelmilla:)
-Sanna

Mari kirjoitti...

Mä ryydyin tänään spinningissä. Epäilin jo pahinta kun ohjaaja tunnin alussa sanoi että tällä tunnilla asenne ratkaisee ja henkinen kantti. . Vähän kostean viikonlopun jäljiltä ei ollut helppoa!

Mari kirjoitti...

Mä ryydyin tänään spinningissä. Epäilin jo pahinta kun ohjaaja tunnin alussa sanoi että tällä tunnilla asenne ratkaisee ja henkinen kantti. . Vähän kostean viikonlopun jäljiltä ei ollut helppoa!

Mari kirjoitti...

Mä ryydyin tänään spinningissä. Epäilin jo pahinta kun ohjaaja tunnin alussa sanoi että tällä tunnilla asenne ratkaisee ja henkinen kantti. . Vähän kostean viikonlopun jäljiltä ei ollut helppoa!

Heidi kirjoitti...

Sanna, mulla on kanssa etenkin oikean käden ranne ihan hullun kipeä (siis vielä tänäänkin!) - toivottavasti tähän tottuu :) Harkitsen kyllä siteitä torstain tunnille, mutta en tiedä kehtaanko ;)

Mari, en kyllä juhlaviikonlopun jälkeen aloittais treeniviikkoa spinningillä! :D

Anonyymi kirjoitti...

Käsisiteet auttaa,tukee vähän rannetta ja estää käsien hikoilua:)Aikansa menee ennenkuin kädet tottuu.
-Sanna

Mari kirjoitti...

Miksi mun kommentit tulee aina sarjana?? :)

Heidi kirjoitti...

Mari, mä en tiiä! Sä haluut huijata mua: kun kirjaudun bloggeriin, innostun ku nään, että noin monta kommenttia. Ai, ne olikin melkei kaikki siskolta, triplana. :D :D