maanantai 26. elokuuta 2013

Mä spin-spin-spinnaan

Eilen oli taas sellainen vätyspäivä, ettei mitään rajaa. En olisi millään saanut raahattua itseäni jumpalle, mutta oli se pinnistettävä - ihan jo sen takia, että mielenterveys meinasi heitellä yhden pienen raivoavan uhmaikäisen karjumisen takia kotioloissa........ Fiilikseen siis!

Alun perin olin kovasti tietysti suunnitellut spinde+cx-yhdistelmää, mutta onneksi päädyin sitten jättäytymään tuosta cx:stä pois. (Ehtiihän sinne tiistainakin.) Olikin meinaan Jeminan spinning 1
-tunti, joka mun mielestä muistuttaa enemmänkin spinning 2 -tuntia viisi minuuttia lyhyempänä :) Ja musta se on oikein hyvä! Jos olen meinaan sen verran vaivautunut, että raahustan spinningiin, niin tuolla Jeminan tunnilla saa sitten vähän päästelläkin - eli vauhtikestävyyssykkeet paukkuivat ainakin allekirjoittaneella. En olisi kyllä CX:ää enää tuon jälkeen jaksanut, ainakaan kunnolla :)

Mulla on muutenkin vähän sellanen fiilis tuota spinningiä kohtaan, että en oikein uskalla mennä tuonne spinning 2 -tunnille. Pelkään, etten vaan jaksa... Tämä johtunee siitä, että joskus reilu viitisen vuotta sitten noi spinningit oli pikkasen ihan eri maailmasta. Muistatteko? Kun jokainen biisi vedettiin ihan täysiä, sitten pieni palautus ja taas seuraava ihan täysiä. Lämmittelyihin käytettiin max. 2 ekaa biisiä ja sen jälkeen tykitettiin henkihieverissä (tai minä ainakin). Joku kammo jäänyt noihin... :) Vaikka olen mä senkin jälkeen noille 2-tunneilla käynyt, ja eihän ne sellaisia ole, mutta jotenkin pieni vastahakoisuus iskostunut takaraivoon...

Onneksi on JEMINA! Tunti on lyhyt ja siinä on kunnon lämmittelyt, mutta silti saa polkea myös täysiä (jos haluaa/jaksaa). Ja eilen oli uusi settikin: kivoja ja hyviä biisejä, vähän haastettakin mutta ei ollenkaan liikaa. Just hyvä!

Ihmetyttää vain, kun itsellä on aina tuon Jeminan spinden jäljiltä tukka ja paita märkänä, mutta ohjaajan naamalla ei näy yhtään hikipisaraa.. :D


Ps. Huomenna tiedossa raportointia ensimmäisestä kuntopotkunyrkkeilystä - pysykää kuulolla!


Ei kommentteja: