torstai 15. elokuuta 2013

Hurahtanut

En pääse yli enkä ympäri siitä, että bodycombat vaan on niin paras ryhmäliikuntatunti. Sanonpa nyt kaikille, jotka eivät kyseisellä tunnilla ole käyneet, että nyt heti pikimmiten kokeilemaan! Et varmasti tule pettymään :)

Eilen oli taas combatissa menoa ja meininkiä! Ja hyvä fiilis! Itselläkin oli "tankkaus" eli toisin sanoen ruokailut osunut sillä tavalla kohdilleen, että missään vaiheessa ei alkanut pistämään rintaa, murisemaan, heikottamaan... Mulla niin käy itse asiassa aika usein, etenkin juuri tollasella kovatehoisella tunnilla. Olen huomannut, että usein olen syönyt joko liian vähän tai liikaa - kumpikaan ei ole hyvä :) On toi syöminenkin taitolaji! Tai se varsinkin. Kuinkakohan paljon eri naistenlehdissä, blogeissa, keskustelupalstoilla ja missä on ihmisiä naisia, puhutaan syömisestä :)

Olen nyt niin hurahtanut tohon lyömiseen (lue: huitomiseen) ja potkimiseen, että ilmoittauduin eilen muutaman viikon päästä alkavalle kuntopotkunyrkkeilyn alkeiskurssille! Kurssi kestää viisi viikkoa, ja treenit pidetään kahdesti viikossa. Kurssin järjestää Lahden Gentai. Ja mitä mä olen noita kuntopotkunyrkkeily-treenejä seurannut joskus ennen kuulatunteja (joilla ennen kävin paaaaaaljon ahkerammin), niin ne on kyllä ihan kauheita rääkkitreenejä. Ihanaa ;)

Kun eilen nyt sattui olemaan niin hyvä meininki, niin ainakin omasta mielestäni vedin ton combatin melko kovaa. Keskisyke tunnilla oli 145 ja maksimi 178, kulutusta 590kcal - tehokasta :) Sen verran kovasykkeinen tunti tuo on mulle, että se viimeinen 8 minuuttinen taistelu menee aina vähän jo velttoilun puolelle.... Pitäisi varmaan oppia ottamaan alussa vähän rauhallisemmin. No, ensi viikolla sitten kokeillaan niin.

Olispa taas jo keskiviikko!





Ei kommentteja: