lauantai 29. kesäkuuta 2013

Sattuu, mutta ei haittaa - tämä on nähkääs lomalle-postaus

Menin eilen vähä-älyisenä muokkaus-tunnille. Kiitti vaan, Nina, oli kauheeta ja syytän sua. Itsehän sanoit, että sua saa vähän vihata siellä tunnilla ;) No, mä ihan vähän vaan vihasin. Ja itseäni. Lihakset ei eilen nähkääs tuntuneet yhtään kipeiltä, mutta jostain kumman syystä, kun tuolla muokkauksessa tehtiin vähän ihan outoja liikkeitä, niin jopas koski! OMG. Liioittelematta.

Nyt pidän ainakin kaksi päivää liikuntavapaata. Tiedättekös, mulla alkaa tänään the kesäloma! Saattaa postauksetkin jäädä vähemmälle, mutta voisin luvata, että enemmän kuvamateriaalia tiedossa. Lisäksi tulossa Heidi kokeilee -juttuja ja niitten fiilistelyä/epäfiilistelyä. Ensi viikolla olen uhrautunut kokeilemaan ainakin frisbeegolfia, mutta en mä kyllä millään räntäsateella sinne lähde. Katsotaan nyt. Olen muutenkin aika skeptinen tuon lajin suhteen... Mistä lie johtuu........ (Laji on varastanut lähes kaikki miespuoliset ystäväni, joita olisi kiva joskus nähdä. Huoh. Emmä nyt pääse, ku mä oon heittelemässä. No, voin mä tulla tän heittelyn jälkee ehkä joskus klo 2 yöllä. Me ei päästä kun X on kisoissa koko viikonlopun heittelemässä... Mutta nyt menen kokeilemaan, että mikä ihme tuossa on, että koko kesä pitää viettää jossain kentällä heittelemässä frisbeetä koriin. Jos se vaikka jotenkin avautuisi näin naisihmisellekin. Tosin, epäilen.)

No mutta. Tiedättekö, mitä kesäloman alku tarkoittaa? KYLLÄ! Bikiniostoksille!! Voisin väittää, että tämä haasteeni, jonka heitin ilmoille viisi viikkoa sitten, on ainakin mun kohdalla auttanut pysymään ruodussa kesäkuun :) Ja nyt on palkinnon paikka! Lupasin jo pojalle, että lomajätskit on tänään tiedossa. Huomenna saatan kipaista katsastelemaan bikinejä, ja no, mitä sitä valehtelemaan, ehkä jotain muutakin pientä kesähepenettä :D

Vai pitäisköhän sittenkin ottaa pehmis. Tämä viimeinen työpäivä saattaa kulua tuon dilemman ratkaisemisessa.

lomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomaloma

Kuva




1 kommentti:

ana kirjoitti...

Ihanaa ansaittua lomaa!!!!!!! <3 toivottavasti kaikkea jännää tiedossa, ton frisbeen lisäksi ;)