tiistai 1. lokakuuta 2013

CX:ää ja Fiiliksen synttärit!

Uusi CX otti kyllä blogistilta saman tien luulot pois. Herramanjestas!

En ollut tietenkään taas pitkään aikaan päässyt kyseiselle kidutustunnille ja ohjelmakin oli vaihtunut uuteen. Lähtökohdat toisin sanoen eivät olleet kovin hyvät..

Jo lämmittelyissä vatsassa tuntui sellaista pistelyä, jota olisi voinut odottaa vasta jumpan loppupuolella. No okei, ehkä mun vatsalihastreenit on nyt ollut vähän vähemmällä, mutta silti - oon mä jotain tehnyt :) Hoover-kävelyt nostivat jo vedet silmiin ja pakaratreeneissä huusin suoraa huutoa. Ei helevata!

Mä en ymmärrä kuka sadisti noita ohjelmia keksii, mutta se on kyllä löytänyt itselleen oikean paikan maailmassa. Jos tuolla treenillä ei rupea core kehittymään, niin SITTEN EI MILLÄÄN.

Tästä ei ole tie kuin ylöspäin. Mä vielä selätän ton setin! :)

Ja sitten tärkeämpiin asioihin.

Fiilis täyttää tänään 14 vuotta!!

Fiilis on viihdyttänyt ja jumpannut Möysässä jo 14 vuoden ajan. ONNEA! Olethan tsekannut synttärilahjatarjoukset, jos et, niin nyt kipinkapin - siellä on mm. kortin lataajalle 2 ilmaista jumppaa! Ja kaikkea muuta! Nitta ainakin puheli eilen myös smoothiemaistatuksista.... Hmmmmnnnn. Saa nähdä, kuinka paljon jengiä liikkuu salilla tänään. Kuinkahan ajoissa pitää olla varaamassa paikkaa step 2:en? :D


kuva

Ei kommentteja: