keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Tasaista, mutta hikistä

Kävin eilen testaamassa Fiiliksen uuden step 2 -tunnin. Ja tietysti katsastamassa synttärimeininkejä :) Porukkaa oli kuin pipoa!

Toi uusi step 2 oli juuri meikäläiselle tehty steppi! Ihan selvästi noi tyypit on tarkkaillu mua siellä vanhalla step 2 (nyk. step 3) -tunnilla ja kattonut, että ei helvetti tosta tule mitään! Hahahaa :D Siispä ne luonnollisesti ihan vaan mua varten suunnitteli uudenlaisen stepin - ja kävijämäärästä päätellen muutamalle muullekin ;)

Uusi step 2 oli helppo mutta tarpeeksi haastava. Ja vielä haastavampia vaihtoehtojakin oli halukkaille tarjolla. Tossa vanhassa step 2:ssahan mä usein jouduin jättäytymään niihin helpompiin vaihtoehtoihin, kun ei nää mun kaksi vasenta jalkaa aina tahdo totella samaan tahtiin, mitä pää yrittää lähettää käskyjä :D Tossa uudessa 2:ssa oli suurimman osan tunnista vähän rauhallisempi tempo ja sarjoja toistettiin paljon - sopii mulle! Loppurutistukset jäi kyllä tällä erää tekemättä, kun pienen sairastelun päätteeksi ei tahtonut millään jaksaa, mutta ensi kerralla voi sitten vetää lopuksi ihan täysillä. Loppua kohden kun tempoakin nostettiin, niin tällä kunnolla teki vähän tiukkaa.... Tosin, ehkä kannattaisi aloittaa vähän kevyemmillä tunneilla, jos on ollut kipeänä!

Smoothiemaistiaisiakin oli tarjolla: uusia Leaderin pusseja, joista Detox-vaihtoehdosta ehdinkin jo kirjoittaa vähän täällä. Mitäs tykkäsitte?

2 kommenttia:

T / visiokeko kirjoitti...

Minä testasin noita Leaderin smoothie-pusseja joka makua, mutta lempparini niistä oli ehdottomasti Raakasuklaa. Sekoitin sen riisimaitoon ja se oli hyvin herkku! Muissakin totesin että esim riisimaidon kanssa ovat parempia kuin ihan normaaliin veteen sekoitettuna.

Heidi kirjoitti...

Uiiii, kuulostaapa hyvältä! Mä en tosiaan ole kokeillut kun sitä detoxia, jonka pilasin lisäämällä siihen hiekkaa (=riisiproteiinia) :D Ei ole muutenkaan tullut maistettua tuota riisimaitoakaan - pitänee siis hankkia sitäkin! Mihin kaikkeen sitä voi käyttää?