keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Turpaan tuli oikein kunnolla

Eliset salibandy-pelit eivät menneet meidän joukkueen osalta aivan putkeen. Me meinaan hävittiin about 13-3 tai jotain sinne päin! :D :D Ihan uskomatonta :D

Pelifiilis ei ollut ihan hyvä noin niin kuin muutenkaan. Ei mulle ole niin väliksi hävitäänkö vai voitetaanko me, mutta jotenkin eilen pelaaminen ei tuntunut niin mukavalta. Syynä vastustajajoukkue, joka oli täynnä sellaisia tosikkopelaajia, jotka huusivat, kiroilivat ja pelasivat kovaa jopa minua vastaan! Viime viikolla kun pelasimme sellaisia nuorempia miehiä vastaan, niin eivät he siellä minun päälle käyneet... Noilla vanhemmilla ei taida olla käytöstapoja! Eilen uskaltauduin yhden kerran menemään aloitukseen, niin vastustaja löi ihan täysiä mailalla sääreen (minua, ettei jää epäselväksi :D) - whaaaat??? Ei pysty ymmärtämään. Vain mies voi käyttäytyä tolla tavalla!!! (Sanoo joukkueemme ainoa nainen. Mutta väitän, että meidän jengissä ei kyllä tollasia tyyppejä ole.) Olin varmaan suurimman osan ajasta vaihtoaitiossa, etenkin ensimmäisestä erästä, koska en oikein meinannut uskaltaa mennä kentälle....

Tuli ihan tyhmä olo. Kertokaapa mulle, miksi miehet (jotkut) ovat tuollaisia? Kortteliliigan duunisarjan 3. divarissa - se on elämä ja kuolema kyseessä!

Ei kommentteja: