tiistai 15. lokakuuta 2013

Avioero

No ei nyt oikeesti! (Äiti varmaan jo säikähti otsikkoa. :D) Mutta sellanen olo on kuin olisi avioeropaperit pistänyt vireille: kävin eilen irtisanomassa Fiiliksessä VIP-jäsenyyteni. Ja ihan pelkästään ajanpuutteen vuoksi. Silti olo on kuin petturilla. :(

Aion todellakin jatkossa fiilistellä ihan kuin ennenkin, mutta tällä hetkellä muut harrastukset verottavat niin paljon treeniaikaa, ettei minun ole mitää järkeä maksaa kuukausimaksua, vaan kertamaksut tulevat halvemmaksi. Laskeskelin, että muuten mulla kuluu liikuntaharrastuksiin 92 euroa kuussa, ja se on kyllä ihan liikaa!

Olen jo monta viikkoa perustellut itselleni, että hei, ei ole järkeä maksaa, kun et ehdi käymään. Silti olen pitkittänyt ja pitkittänyt tuota irtisanoutumista, tehnyt eroa päässä. Mutta jos oikeasti tulen käymään tuolla kuntopotkunyrkkeilyssä toistaiseksi sen pari kertaa viikossa ja sen lisäksi, ainakin tänään - apua-, pelaan salibandyä, niin joudun irtisanoutumaan töistä, jotta ehtisin vielä Fiilikseenkin sen 2-3 kertaa viikossa. Sanoin kyllä jo allekirjoitusta rustatessa, että varmaan mä oon tammikuussa jo takaisin. Onhan toi vähän yksipuolista treeniä verrattuna Fiiliksen tarjontaan.

Ja vaikka aionkin käydä edelleen Fiiliksessä, niin mieli on haikea. Häh? Joo-o, siellä on ne tutut ohjaajat ja tutut jumppaajat, ihanan iloinen meininki. Ja minä mukana, aina kun vaan ehdin!

Mutta sitä ennen - nyyyh :.(

1 kommentti:

Mari kirjoitti...

No kyllä mäkin säikähdin!