sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Syksyn pumppisarja, check!

En ole pitkään aikaan käynyt pumpissa. Rupesin oikein miettimään, että milloinkohan olen viimeksi, niin tajusin, että en ehtinyt käydä edellisessä pumppisarjassa kuin KERRAN. Wtf? Myönnettäköön, että mulla tulee kyllä pumppiin aina välillä sellanen "ähky". Mutta nyt on kyllä aika ottaa itseään taas riveleistä kiinni!

On mulla muutama perustelu tälle mun pumppaamattomuudelle: olen yrittänyt nyt päästä sinne CX:ään ja sitten taas kerran vetoan noihin 2 kertaa viikossa pidettäviin kuntopotkunyrkkeilytreeneihin. Eihän sitä kaikkea voi ehtiä :) Nyt olen muuten ihan paniikissa tuon uuden Fiiliksen ohjelman kanssa (yhdistettynä maanantain ja torstain kptreeneihin) - milloin mä oikein pääsen sinne CX:ään??? ARG. Kohta mun saavutetut 2 sentin katoamiset tulee takasin ;)

Nyt itse asiaan. Eli uusiin treenihousuihin pumppisetteihin. No kattokaa, mulla on uudet housutkin. Löysin Sokokselta alennuksesta :D Ja koska en jaksanut sovittaa, niin ne on numeron liian isot. Hah! Kuvausasennosta kaikille bloggaajille: näin kehität corelihaksiasi samalla kun kuvaat ;) (Todellisuudessa kuva on tollanen, koska meidän peili on kolmiosainen, niin niistä tulisi vieläkin tyhmempiä kuvia.) Ihailkaa nyt kuitenkin mun kameraa, niin ja tota vatsamakkaraa!


Noniin. Uusi pumppi oli just hyvä!! Ekalla kerralla en tietenkään osannut laittaa oikeita vastuksia, mutta ens kerralla kyllä rykäisen kunnon painot. Olen niin innoissani, että pitkästä aikaa voi oikeasti laittaa tosi, tosi isot painot, jee! Jopa olkapää-murheenkryyniini saatan ottaa 5kg käsipainot, jeejeejeeeee! Ainoastaan ojentaja ja dipit teki kipeetä - vasen ojentaja meinasi krampata, huh. Nyt on kyllä into taas päällä pumppailemaan, milloinkohan pääsee seuraavan kerran :)

Mut hei Sanna, mä en oo ihan varma, onko normaalia ikävöidä vinolevityksiä :D Se on joku fiilisvirus iskenyt, jos niitä ikävöi!

4 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Mä haluaisin jotkut sellaiset kasarihirviökuviolliset treenipöksyt! En ole löytänyt.

Heidi kirjoitti...

Joo, mä kans mietin sellasia psykedeelisiä housuja. Elämäni kunnossa -Saaralla on vähän sen tyyliset, ne tais olla Gina Tricolta :D Pitänee käydä siellä vähän shoppailemassa!

Mari kirjoitti...

Joo, just sellaisia etsin! Ei ainakaan GT:n nettisivuilta löydy.

Mari kirjoitti...

Asokselta löytyy hyvä valikoima. Tilasin kahdet :)