keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Pikku haavereista selvitty

Maanantaina treenailtiin kuntopotkunyrkkeilytunnilla enemmän potkuja, mutta päästiin me tunnin päätteeksi vähän lyömäänkin. Potkuharjoitukset oli aika haastavia - täytyy sanoa, että combatissa on paljon helpompaa potkia, kun ei tarvitse osua mihinkään! Potkutyyny on joo pehmeä, mutta heti jos tekniikka vähän pettää, niin kyllä kirpaisee.

Onnistuin pari kertaa potkaisemaan maanantaina oikealla jalalla jotenkin väärin, jonka johdosta keskimmäinen varvas ei pariin päivään taittunut kunnolla :D Ja muutenkin illalla varpaat ja jalat olivat sen näköiset, että jotain niille on sattunut: punaiset, turvonneet ja pistelevät :D Heräsin yölläkin siihen, kun jalkoja pisteli!

Tämän lisäksi yläkoukkuja treenaillessa sain oikean käden ranteen ihan hullun kipeäksi! Aikaisemminkin jo huomasin, että etenkin noissa yläkoukuissa mua rupee jo tunnilla sattumaan ranteeseen. Pitäisköhän torstain treeneille laittaa jo ne rannesiteet, olisko niistä jotain apua...

Ja kaikkein kammottavinta oli tietysti se, että vasemman etusormen kynsi lohkesi. OMG. Sanoin meidän (mies-)ohjaajalle, että mun kynsi meni ja mua sattuu ranteeseen. Vastaus: "No se on voivoi." Hei, kiitti sympatioista. ;)

Vaikka toi samainen ohjaaja hymähteli mulle, kun ekalla tunnilla kysyttiin, onko kukaan aikaisemmin harrastanut kamppailulajeja ja minä rohkeasti totesin, että ihan vaan combatia, niin voin sanoa, että on tosta combatista ollut tosi paljon hyötyä! Kuitenkin noi lyönti- ja potkusysteemit on melkein samoja kuin bodycombatissa, mutta nyt vaan osutaan :D Sitä paitsi, melkein joka tunti oon saanut positiivista palautetta tekniikasta. Että nih! Ei se combat ihan pelleilyä ole! :D

Jaa, se on keskiviikko. Meet sä tänään combatiin vai zumbaan?

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Unknown kirjoitti...

piti poistaa tuo kirjoitusvirheinen kommentti..Olin sanomassa, että ältsin loistavat torstaitreenit, vaikka en uskaltanut potkia sinua kun luulin,että se sattu-u--u-u-u ja energioissani kävelin 5km kotiin hienossa syysilmassa. Jes, nyt taas jaksaa elävää elämää tovin :)