torstai 23. tammikuuta 2014

Salibandy-voitto ja pistetilastot auki

Eilen oli ihan mahtavuutta! Työpaikan salibandy-joukkue on tähän asti ottanut aika rankasti turpaan, mutta eilen oli viimein meidän vuoro voittaa!! Ensimmäinen erä mentiin tasaluvuissa. Toisen erän alussa vastustaja pääsi hetkellisesti niskan päälle, mutta kun viimeiset kymmenen minuuttia oli jäljellä, meidän joukkue meni useamman maalin johtoasemaan. Wuuuuhuuuuuu!

Tiedoksi siis uusille lukijoille, että meidän työpaikan joukkue, johon kuulun, pelaa kortteliliigassa duuni-sarjassa. Itse olen joskus lapsena vähän pelannut, mutta olen siis total looser tuolla saralla. Koska meidän joukkueessa on niin vähän osallistujia, niin olen sitten roikkunut mukana, kun ei noi hyvätkään pelaajat jaksa ihan koko 50 minuuttista juosta :)

Kun mulla on nyt ollut tämä tavoite, että koetan ylittää itseni ja päästä parempiin suorituksiin, niin vein tämän idean sitten tuonne salibandyn puolellekin. Aikaisemmin olin meinaan hieman arkajalka ja pelkäsin ottaa kontaktia. No, pelkään mä vieläkin ottaa kontaktia, mutta eilen mentiin jo vähän parempaan suuntaan. Menin meinaan ihan rohkeasti vaan päälle, häiritsemään ja ottamaan palloa. Sain jopa katkoja aikaiseksi! Lisäksi onnistuin muutamaan otteeseen ottamaan pallon jopa haltuun ja SYÖTTÄMÄÄN. Voitteko kuvitella? Lähdin koko peliin sillä ajatuksella, että aion juosta kuin hullu ja jos en muuta, niin häiritsen vastustajaa kaikilla mahdollisilla tavoilla :D Puolivälissä ajattelin, että nyt loppui arkailu: ollaanhan me nyrkkeilyssäkin harjoiteltu pystypainia, niin en mä nyt ihan pienestä kaadu ;) Olin siis rohkea, minun mittakaavassani. Ja huomattavan rohkea edellisiin peleihin verrattuna.

Hiki oli ihan järkyttävä. Toi on oikeesti tosi raskasta! Juosta suuna päänä ympäri kenttää :) Hölkkää ja spurttia jatkuvasti. Mutta onnistuin niin hyvin, että pääsin pistetilastoihin: syöttöpisteillä! Yhden kerran olin jo itsekin tekemässä maalia, kun pallo lipui jo maaliviivalla, mutta vielä se maalivahti onnistui sen sieltä noukkimaan, samperi! Ensi kerralla avaan kyllä jo noi maalitilastotkin.

Sanoin töissä, että kun nää pelit on ohi, niin me aletaa ottamaa omia vuoroja Energiahallilta. Mun täytyy treenata näitä omia tyyppejä vastaan ja rohkaistua noissa painihommissa. Ensi vuonna mä oon meiän maalitykki! ;)


Ei kommentteja: