tiistai 5. marraskuuta 2013

Aamuinen yllätys

Päätin eilen, että nyt kyllä ryhdistäydyn taas tuon ruokavalion suhteen: herkut veks ja hyvät jutut takaisin! Illalla kävin rehkimässä kuntopotkunyrkkeilytreeneissä ja oli aivan mahtava fiilis. Pitkästä aikaa oli ihan perustreeniä, ei mitään liian vaikeita kuvioita, ja pääsi lyömään ja potkimaan ihan täysiä. Jep, se ei ole tarkoitus, että lyödään täysiä, mutta se vaan tekee niin hyvää (sielulle). Treenien jälkeen perus ananasrahkasetit ja nukkumaan. Haaveilin kyllä kirjahyllyn päällä majailevasta valkoisesta Tobleronesta, mutta pysyin tiukkana.

Aamuisin mulla on nykyään tapana napata jotain pientä aamupalaa kotona ja vielä vähän jotain pientä töissä. Olin oikein reipas ja tein aamulla ruisleivän avokadolla ja raejuustolla (=kuulostaa oudolta, mutta nykyään mun herkkuleipä!). Töihin olin varannut rahkaa. Mutta kattokaapa mikä mua odotti työpöydällä, kun olin saanut raahattua arseni töihin:



Tuore croissant ja mehu <3 Tällaisia yllätyksiä mä en ikinä jätä väliin. Tänään mulla on taas maailman paras duunipaikka! Jatketaan sitä terveellistä ruokavaliota taas vaikka huomenna ;)


Ps. Sunnuntainen CX vaikuttaa vieläkin.. Vatsa ja kyljet on ihan tautisen kipeät. Lähteeköhän se sillä millä on tullutkin....?

Ei kommentteja: