tiistai 16. heinäkuuta 2013

Uusi pumppi

Oletko jo käynyt kokeilemassa Fiiliksen uuden pumppisarjan? Aijaa, no minäkin olen pariin otteeseen ehtinyt paikalle kiduttamaan itseäni, tsiisus mikä setti!

Lämmittely oli ihan helppoa, jos jotain mukavaa miettii uudesta sarjasta. Mutta muuten tunti on lähinnä kärsimystä, nopeatempoinen ja pumppaava. Ja sattuu niin... Saanko kiroilla?

Ja melkein jokaisessa treenibiisissä on joutunut vähentämään (minun tapauksessani rutkasti) painoja. En edes muista milloin olisin viimeksi joutunut tarttumaan 3kg käsipainoihin! (Mikä ei tarkoita sitä, etteikö syytä olisi välillä ollut. Haluan vain ajatella itseni sinne 4kg käsipainoja käyttäviin. Ne on niin paljon parempia ihmisiä. ;)) Mutta nyt mä ensin otan ne 4kg painot ahdistuneena tunnin alussa ja toivon, että 3kg painoja jää ylimääräiseksi, kesken tunnin haalittavaksi.

Suurin murheenkryynini olkapäät on suoraan Saatanan liikuntavinkeistä. Ja tietysti viimeisenä treeninä, kun koko kroppa tärisee jo muutenkin, ja olen kuluttanut kaikki olkapäälihasteni voimanrippeet jo 45 minuuttia aikaisemmin. Viimeistään tässä vaiheessa vilkuilen jo hätääntyneenä sinne 3kg käsipainojen suuntaan. Eiku mitä mä valehtelen: todellisuudessa olen kahminut ne itselleni jo hauistreenissä.

Eli sattuu. Tai tuntuu. Sehän se on kai tarkoituskin  :D


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Loman jälkeen myös ohjaajalla on hauikset törkeen kipeänä. Puhumattakaan muista lihaksista mitkä sai kyytiä. Kahden viikon aikana omat liikkumiset jäi koskenlaskun, kävelyn ja joogan varaan muuten keskityin kyllä kasvattamaan vaan tuota keskivartaloa...Kiva palata taas treenien pariin ja innokkaita Fiilisläisiä piiskaamaan.
Ihanaa Budabestiä! -Henni

Unknown kirjoitti...

Tapani Kansaa pumpissa! Ilahduttavaa :)