tiistai 2. heinäkuuta 2013

Lomalla, mutta Fiilis kutsuu

Ennen loman alkua suunnittelin, että lomalla sitten otan rennommin ja jumppaan ehkä kerran viikkoon tai jotain sinne päin. Nyt olen kuitenkin eksynyt Fiilikseen jo sunnuntaina, maanantaina ja tänäänkin ajattelin mennä kokeilemaan pitkästä aikaa flowta. Mies kun on edelleen duunissa, ja kaksin pojan kanssa kärvistellään kotosalla, niin kas kummaa kun on kiva mennä iltasella vähän itekseen jonnekin ;)

Mutta zumbaan olisin mennyt muutenkin! Jes, taas oli niiiiin kauhea hiki päällä ja hymy huulilla, johan mulla oli kahden viikon zumba-tauko. Onnistuin houkuttelemaan kaverinkin mukaan, ja täytyy sanoa, että oli ihan vähän vielä normaalia hauskempaa :D Oltiin niin hikisiä tunnin jälkeen, että ystäväni kysyi, olenko mahdollisesti pissinyt housuuni. (En ollut. Toim.huom.)

Tänään odotan jännityksellä flowta. Käyn tunnilla tooooodella harvoin. Ensin kun kävin, se tuntui liian mitäänsanomattomalta: ei ihan joogaa, ei pilatesta - mitä tämä on? Mun täytyy saada kategorisoida asiat! :) Viimeksi kun kävin, se tuntui tosi vaikealta. Ja kieltämättä taas tuli mieleen tuo luokitteluongelma. Voisiko joku valaista mua, mitä oikeastaan on flow? Sen jälkeen voin hyväksyä sen mun säännöllisen epäsäännölliseen jumppaohjelmistoon :D

Tulisko joku henkiseksi tueksi tänään flow-tunnille? Ottais mua kädestä ja sanois, että hyvin se menee, vaikka menee miten sattuu ;)

Huomenna lupaan kertoa, miten kävi!

Ei kommentteja: