maanantai 17. helmikuuta 2014

Mahtava muokkaus!

Kävinpäs eilen sittenkin Fiiliksessä, ja long time no see, Nitan muokkauksessa. Käsittämättömän huipputehokas kidutus! Viisikymmentä minuuttia täyttä tehoa. Toistoja: paljon, jos ei nyt liikaa. Painot: kevyet, mutta nekin tuntui olevan välillä liikaa. Motivaatio: keskiarvon yläpuolella.

Tiedättehän, fiilistelijät, Nitta vaan saa teistä(kin) antamaan itsestänne vielä vähän enemmän. Jotkut luulevat sitä piiskaukseksi. Mun mielestä kyse on siitä, että jotenkin tuo pippurinen nainen saa mut ajattelemaan sitä, mitä olen tekemässä ja miten voisin tehdä sen vielä paremmin ja tehokkaammin. Huh! Ja taas kerran kuvitelmissani suunnittelin kevyttä sairastelunjälkeistä treeniä... Kevyesti mä sen yritin ottaa ja vain 3kg käsipainoilla, mutta en mä tiedä oliko se niin kevyttä. Jalat ja kädet tuntuvat ainakin tänään tosi kipeiltä :) Noh, ehkä se on osittain harjoituksen puutetta, kun on ollut hiljaisempi treenikausi menossa.

Treenien jälkeen ryntäsin nettiin etsimään tietoa Pikkuhuone Villikosta. No, verkkosivuja ei ainakaan toistaiseksi löytynyt, mutta Facebookissa on sivut. Kyseessä on siis raakaravintola! Jes! Siis olen jo pitkään liputtanut sen puolesta, että Lahteen pitää saada muutakin kuin kiinalaisia ravintoloita, kebab-mestoja ja S-ryhmää (tähän pari kirosanaa). Olen niin superinnoissani, että joku uskaltaa tehdä jotain uutta ja muuta, ja toivon todellakin, että lahtelaiset löytävät tiensä Villikkoon!

Toivottavasti pääsen itse pian visiteeraamaan tuonne. Lupaan räppästä kuvia, tilailla herkkuja ja raportoida teille asap!

Ei kommentteja: