lauantai 21. joulukuuta 2013

Joululoma

Nyt se on virallista: joululoma on vihdoin alkanut. Täytyy sanoa, että aika väsynyt meininki on ollut jo tällä viimeisellä työviikolla. Työteho laski fiiliksen ja väsymyksen mukana. Ja siksi tämä blogikin on saanut viettää hiljaiseloa.

Nyt täytyy vielä saada kämppä siivottua, muuten kaikki valmistelut alkavat olla viimeistelyä vaille valmiit. Kuusenkin ostin jo tiistaina heräteostoksena. Se myyjä oli jotenkin niin säälittävän oloinen kun se värjötteli pikku pakkasessa vielä kahdeksan aikaan illalla niitten kuusiensa kanssa, että oli pakko ostaa :) Odotan jo, että saan tuoda sen sisään - kuusen tuoksu tuo joulun.

Joululahjatkin olen hankkinut jo viimeisen kuukauden aikana, joten tonne ostoshelvettiin ei onneksi ole pakko enää lähteä. Onneksi! Ruokaostokset tietysti pitää käydä vielä tekemässä, mutta mä oon aina ulkoistanut tuon joulun kauppareissun - miehelle. Hahahaaa! Olen nero. Suosittelen myös muille lämpimästi.

Koska mun valmistelut on näin hyvällä mallilla, niin tänään onkin ihan hyvin aikaa ampaista Fiilikseen pumppaamaan. Nähdään siellä!

Ei kommentteja: