sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Häpeällisen huono bloggaaja ilmoittautuu

En syytä joulukiireitä, en syytä työkiireitä. Syytän vain ja ainoastaan itseäni siitä, että en ole saanut itsestäni revittyä tänne blogiin mitään. En tiedä, minne ihmeeseen kaikki aika on yhtäkkiä kadonnut, mutta joku ihmeellinen aikavaras on ottanut haltuun mun päivät, illat ja no, onneksi ei sentään öitä - silloin nukun!

Takaraivossa jyskyttää vielä pari muutakin asiaa, joiden vuoksi blogi on viettänyt vähän rauhallisempia aikoja. Ensinnäkin: haluaisin siirtää blogini Lilyyn. Olen yrittänyt tässä samalla availla sinne profiilia ja muokkailla sitä mieleisekseni. Sattumalta satuin paikalle, kun meidän pomo oli aloittelemassa kuvaussessioita, ja sain mageen kuvan itsestäni. Blogillani on jo siis törkeen hieno headerkuvakin tiedossa (kunhan saisin sen joskus itselleni asti). Ainiin, ja joudun ehkä odottamaan vielä senkin jälkeen hetken, että saan meidän graafikon laittamaan siihen blogin nimen jotenkin supertyylikkäästi ;)

Toisekseen: mulla on ikävä Fiilikseen. Olin jo vakaasti päättänyt, että tänään mä menen ja hankin sen 10 kerran kortin, mutta nyt kun eilen ilmoille heitettiin niin loistava tarjous, niin joutunen odottelemaan sinne asti. En meinaan viitsi ihan 40 kertaa ostaa (= tuo maksaa jo yli 200 euroa, hui) tai maksaa kertamaksulla.. Olen siis tahkonnut tuolla Gentsulla kuulaa ja nyrkkeilyä, mutta jotenkin mulla ei oo niistä teille sen kummempaa kerrottavaa...? Tai musta tuntuu, ettei ketään kiinnosta :)

Kolmanneksi: Gentailla on ihan jees, ja vähän sellanen maskuliinisempi meininki, mutta mulla on niiiiiiiiin ikävä Fiiliksen pirteään, iloiseen, "lähden idiootin hymy naamalla kotiin" -jumppaan! Vaikka oliskin ollut Gentailla hyviä treenejä jne., niin ei niistä vaan ole ollut niin paljon kerrottavaa.. Nyyyh, Fiilis, anteeksi, että käänsin sinulle hetkeksi selkäni - otathan minut vielä takaisin!

Neljänneksi: Who am I kidding? Töissä on ollut helvetti valloillaan. Olen tosin aina sanonut, että olen hyvä ja järjestelmällinen kiireen keskellä, mutta joku roti siihenkin olisi pian saatava :) Viimeiset päivät ovat olleet sellaisia, että olen esimerkiksi edellisenä päivänä suunnitellut, että huomenna teen jotkut esitetekstit, tuolloin huomenna huomaan klo 16, että en ole ehtinyt vielä avaamaan koko dokaria... Siinä kun asiakas soittaa ja kysyy, minne kirjoitetaan nettiosoite ja etsii 5 minuuttia tota yläpalkkia, jota kärsivällisesti yritän selittää esimerkillä se rivi, johon kirjoitat vaikkapa www.google.fi, ja asiakas vastaa minulla aukee google aina kun avaan netin (lue: selaimen), ei enää naurata vaan enemmänkin itkettää, niin tietää, että on liikaa töitä.

Ja viidenneksi: Ajattelin muuttaa tätä blogini suuntaa samalla kun muutan sen sijaintiakin. Jatkossa aion tehdä enemmän kaikkia ruokajuttuja ja -postauksia, kokeilla uusia terveys(hömppä)juttuja ja sen sellaista.

------------------------------------------------------------------------

Mutta olisko joku valmis yhteen haasteeseen? Tänään joulukuun 1. päivänä, minä, armottoman kehno ja välinpitämätön blogisti, Heidi, vannon kautta kiven ja kannon, etten herkuttele ennen kuin 24.12. Muuten tiedän, että suklaata, torttuja, pipareita ynnä muuta luokatonta sontaa kulkeutuu tähän läpeen aivan liikaa! Ehkä niistä sitten nauttiikin vähän enemmän, kun ei vietä joulua ihan koko kuukautta :)

Ihanan lumista sunnuntaita ja joulukuuta, te rakkaat lukijani, jotka sinnikkäästi klikkaatte vieläkin tänne blogiin (ja kieltämättä olette myös taitavia IT-nikkareita, koska osaatte)!

Ja melkein harkitsen, että bloggaan teille jotain joka ikinen päivä jouluun asti. Vähintäänkin jotain talvista ja jouluista tunnelmointia. Liikuntaa ja Fiilistä unohtamatta!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ehdottomasti Fiilikseen! Hyvää ei kannata pitkittää.. Paitsi ehkä niitä jouluherkkuja! Nimimerkillä, herkkulakossa...

Heidi kirjoitti...

Jep! Keskiviikkona alkaa tuo tarjous, jota ei voi yksikään itseään kunnioittava ihminen ohittaa ;) Siis tarjoushaukkana Fiilikseen ja vaikka zumbaan, I-HA-NAA!