keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Zumba à la Anni

Olen jumppariurani aikana visiteerannut jos jonkinlaisilla zumba-tunneilla. Olen ollut korviahuumaavan kovaäänisellä samba-tunnilla. Olen hissutellut sivu-viereen- ja tupla-askelta tunnin ihmetellen, mikä osa tästä on zumbaa. Olen yrittänyt hyppiä ja keikuttaa lantiota mukana, koko ajan kaksi askelta jäljessä muusta porukasta. Ja sitten: olen hyppinyt sivuaskelta hikipäissäni, heikuttanu ja keikuttanut lanteita (ja näyttänyt vähintäänkin vähämieliseltä), kyykännyt, tanssannut, esittänyt brasilialaista cowboyta, bollywood-tähteä, salsa-kuningatarta ja Madonnaa. Kiitos Anni, sinulla näyttää olevan juuri meikäläiselle sopiva zumba-resepti: tarpeeksi helppoa, tarpeeksi haastavaa ja sopivasti pippuria sekä suolaa!


http://like2zumba.com/


Nähdään tänään klo 19 Fiiliksessä!
                 


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Heidi, tanssiminen ja kaikki vetkutus on vaan niin kivaa ;P
-Anni