torstai 27. kesäkuuta 2013

Slap in the face

Saatiin kuvitellut lätärit eilen pumppiohjaajaltamme Henniltä. Oli vissiin vähän väsähtäneen näköistä porukkaa pumppaamassa ;)

Itse olin kyllä aika fiiliksissä, ihan ilman lätäreitäkin. Oikeasti. Aikaisemmin en voinut kuin maata kotona näillä helteillä, mutta nyt tuntuu, että jumppa kulkee paremmin kun on kuuma. Ehkä syy löytyy eilisen päivän aterioista: ranskalaisia, sipsiä.. Ei pääse toi suolatasapaino järkkymään ;) Mun on vaikea uskoa, että edes sallin itselleni tuollaisia herkkuja - olen aika tarkka ruoistani, ja sorrun helpommin makeisiin herkkuihin kuin suolaisiin. Esimerkiksi Hesen- tai vastaavaa ruokaa olen syönyt viimeksi puolikkaan hampparin verran kesällä 2011.... Olin raskaana. Nyt en ole raskaana, ehkä vaan sekaisin tästä kuumuudesta :) (Ja totuus on, että mulla on ihan oikeasti todella alhainen verenpaine ja suolan lisääminen helteellä on välttämätöntä, että pysyn tolpillani.)

Pumppisarja on siis tämän viikon tuo sama vanha, ja suunnittelin, että sunnuntaina pitää ehkä käydä vielä kerran kokeilemassa ihan ihan ihan maksimipainoilla. En eilen uskaltanut. Masentavaa on se, että olen tosiaan suhteellisen säännöllisesti tota sarjaa tehnyt, mutta olkapää-ojentaja-hauis-setit ei mene vieläkään. Missä vika? Ai, minussa vai? Ojentajat oli eilen tosin maanantain spinning body -tunnin jäljiltä niin maan saamarin kipeät.

Sunnuntaina vielä kerran kokeilemaan. Lupaan antaa kaikkeni. Sitten jäädään jännityksellä odottamaan uutta sarjaa!


Ps. Vielä tämä ja huominen. (!)




Ei kommentteja: